Vine a la festa!

Aquest és el resultat del treball que m’ha tengut segrestat aquest darrer mes. Fins i tot pel pont de la setmana passada, que feia un sòl d’escàndol, jo estava tancat entre les quatre parets vermelles de la meva habitació, amb l’única claroreta que entra per una raquítica finestra que dóna a la claraboia interior de la finca. I dimecres, que vaig entregar la feina, es va posar a ploure…

No acab d’estar del tot satisfet del resultat final: segurament -i aquesta és una de les conclusions-, el pantejament inicial no centrava bé els objectius. Pel futur, per tant, quedarà revisar la feina i refer l’enfocament, a veure si en surten uns resultats més afinats. I aquesta investigació pot ser un punt de partida.

En tot cas, si penj el treball és perquè tothom el pugui jutjar i evaluar. Milers d’ulls hi veuen més que els meus quatre.

Vine a la festa

Creative Commons License

Deixa un comentari

